WANITA: JANA PENDAPATAN MELALUI MOBILE SPA BOTG

KUASAI TEKNIK TERBAIK FACIAL DAN DAPATKAN SIJIL THERAPIST DARI MOBILE SPA BOTG YANG TELAH DIIKTIRAF


Kursus facial Mobile Spa ini merupakan inisiatif Team Mobile Spa BOTG untuk meningkatkan kemahiran masyarakat khususnya golongan wanita di kalangan berpendapatan rendah dan sederhana B40 & M40 tidak kiralah kawasan bandar atau luar bandar bagi membolehkan mereka meningkatkan sumber ekonomi. 

Menerusi kursus facial Mobile Spa ini, mereka boleh mengambil peluang untuk belajar dari trainer Mobile Spa BOTG yang sangat berpengalaman dalam industri kecantikan dan menggunakan skill kemahiran teknik facial ini untuk bekerja dan berniaga. 

8 Golongan sasaran yang amat digalakkan untuk menyertai Mobile Spa BOTG ialah:

1. Wanita yang ada impian dan berani berimpian untuk merealisasikan impian melalui jalan bisnes Mobile Spa 

2. Mereka yang berminat dengan bisnes Shaklee, tapi inginkan kelainan dari menjual supplement dan menjadi bisnes dropship lain.

3. Suri rumah yang sedang mencari bisnes yang boleh dijalankan dari rumah tanpa perlu meninggalkan anak-anak.

4. Pelajar lepasan SPM/ IPT yang ingin menjalankan bisnes sampingan untuk menampung duit poket.

5. Pengusaha Spa sendiri yang dibelenggu dengan hutang dek kerana tiada / kurang pelanggan dan terpaksa bayar sewa kedai yang tinggi.

6. Golongan profesional bekerja dan mencari ilmu kecantikan untuk diguna sendiri atau servis sambilan.

7. Graduan IPT (Sijil, Diploma, Ijazah, Master dan PhD doktorat) yang masih menganggur dan menunggu peluang bekerja. 

8. Golongan founder atau T20 yang mahu membuka franchising seluruh Malaysia tanpa sakit kepala memikirkan modal buka kedai fizikal.

Peserta mempelajari teknik facial protein mask untuk kenjalan kulit keatas pelanggan

Training para peserta yang datang dari seluruh Malaysia dengan pelbagai background kerjaya. Eksklusif pembelajaran one-to-one dengan Trainer Mobile Spa BOTG


Para peserta Training Mobile Spa BOTG diberikan sijil yang diiktiraf dan mereka akan dibantu dari sudut marketing pula untuk memulakan kerjaya sebagai therapist, dengan 6 penjuru income. Salah satunya ialah dengan daily income melalui servis facial. Malah ada pelajar kami yang menjana RM700/seminggu dengan teknik kami.


Pelajar IPT UiTM, Mina yang mengambil kursus Mobile Spa BOTG (dahulu dikenali sebagai TWB), dan menjana income duit poket walaupun pada asalnya hanya melawat saudara di Mesir.

Pn. Asilah, pengusaha bakeri di Selangor yang menjana pendapatan sampingan dengan Mobile Spa BOTG

Bermula 2021, Mobile Spa BOTG memulakan kembali pengambilan peserta untuk training Mobile Spa; Disebabkan pandemik Covid-19 2019-2021 yang sebelum ini memberi kekangan pada peserta. Namun, bercerita tentang pandemik covid, kerana Mobile Spa BOTG ini menggunakan rangkaian skincare YOUTH khas dari Shaklee, kami turut mengajar mereka yang dah berdaftar sejak 2015 dengan Mobile Spa kami untuk tetap menjana income walaupun fasa pandemik. 


Malahan, ramai yang sebelum ni fokus pada memberi servis Mobile Spa, dapat menjana income melalui penjualan supplements dan vitamins Shaklee dengan 4 dan 5 angka sebulan, iaitu penjuru income kedua dalam Projek Mobile Spa BOTG ni. 

Objektif utama dalam Projek Mobile Spa BOTG ni adalah untuk melatih para wanita khususnya golongan ibu tunggal, suri rumah, professional, lepasan SPM dan IPT ni untuk mempunyai skill yang boleh diguna pakai sepanjang hayat, selain group bimbingan daripada Team Mobile Spa yang sangat ramai dan supportive

Menyentuh mengenai keberkesanan kursus dan latihan yang diberikan dalam Mobile Spa BOTG ini, mari saya share kisah kejayaan Cik Sharifah Abdul Samad yang telah peroleh kejayaan hasil dari 6 penjuru income dalam Mobile Spa BOTG ni.

Cik Sharifah, ex-lawyer yang menjana pendapatan lumayan konsisten 4 angka bulanan melalui khidmat mobile spa BOTG & bimbingan kami kini telah membuka 13 franchising Mobile Spa beliau sendiri di seluruh Malaysia termasuk di Sabah

Kisah kejayaan Cik Sharifah Abdul Samad dan ramai lagi peserta lain kami peroleh melalui group support Mobile Spa BOTG. Ya, group support ini layak untuk semua peserta yang telah berdaftar dan selesai menjalani training dengan kami sepanjang hayat. Jadi, para peserta memang selalunya akan update perkembangan terkini. 

Seperti kisah Pn. Amy pula, beliau sangat memerlukan punca pendapatan kerana kehidupan yang sangat memerlukan daily income. Maka Pn. Amy join training dan menggunakan keseluruhan ilmu dalam Mobile Spa BOTG ni dan income mingguan Pn. Amy pernah jejak sehingga RM700/ minggu iaitu konsisten servis boleh jejak pada hampir RM3000/ bulan. Sama seperti Cik Sharifah, Pn. Amy juga diajar kaedah memasarkan perkhidmatan networking, dan 5 lagi penjuru income. 

Hasil pendapatan servis spa Pn. Amy untuk 1 kali servis

Ceria dan sentiasa bersemangat Pn. Amy, selalu menghidupkan suasana dalam group trainer Mobile Spa BOTG. Tahniah Pn. Amy! 

Pn. Amy sewaktu mengambil job servis facial diatas bot. Hebat Pn. Amy, dimana-mana pun boleh jalankan perniagaan Mobile Spa BOTG ni.


Sekali lagi, Pn. Amy ambil servis Mobile Spa BOTG di tepi pantai pula kalini

Ketiga, Pn. Syahida seorang ex-biomedical engineer yang tak pernah mengambil servis, namun melalui training Mobile Spa BOTG ini, kami ajar dan bimbing Pn. Shye untuk franchising Mobile Spa di seluruh Malaysia. Kini, Pn. Shye ada 7 cawangan networking Mobile Spa. Ini Golongan sasaran yang berminat untuk menjadi founder kepada bisnes Mobile Spa BOTG. Ya, semuanya diajar dan dibimbing secara detail bersama Team Mobile Spa BOTG.

Pendapatan Pn. Shye yang fokus membuka franchising Mobile Spa di seluruh Malaysia

Terdapat banyak lagi kisah kejayaan dalam Team Mobile Spa BOTG ini, kerana potensi perniagaan butik kecantikan bergerak (mobile spa) dan kesihatan ini memang tidak boleh dinafikan lagi. Apa lagi melalui permintaan dan perkembangan industri pelancongan dan kecantikan di Malaysia yang semakin berkembang dari tahun ke tahun.

Permintaan yang tinggi terhadap produk kecantikan dan kesihatan boleh dijadikan satu peluang kepada 8 golongan sasaran tadi untuk menceburkan diri dalam industri Mobile Spa BOTG ini. Bahkan, tiada kos untuk membuka pusat kecantikan dan kesihatan secara fizikal. Selain daripada itu, group support team Mobile Spa BOTG juga telah menyediakan pelan Rancangan Perniagaan untuk menentukan sasaran pengguna, bahagian promosi, anggaran tunai servis, kaedah pemasaran servis, kaedah franchising tanpa kedai fizikal dan lain-lain termasuk 6 penjuru income yang saya sebutkan.

pelbagai latarbelakang kaum yang menyertai Mobile Spa BOTG

Sesi pembelajaran facial 

Sesekali, Team Mobile Spa akan bercuti ke luar negara sebagai treat untuk ahli. Seperti video bawah ini.

Seronok ada team yang sangat supportive sepanjang hayat

Kelebihan sertai Kelas Facial BOTG

1) Training yang cepat & mudah , dalam 1 hari dah selesai! 

2) Kursus Spa yang sgt praktikal & fleksible (ada yg dtg training bawa anak lagi ☺)

3) Lengkap produk untuk memulakan bisness Mobile Spa - lepas selesai kursus, dah boleh terus mula!

4) Barang asas Spa disediakan 

5) Sijil Penyertaan diberikan

6) Setiap module BOTG telah disusun dgn teliti agar peserta MAMPU utk apply terus ilmu tersebut. Kami JAMIN, setelah selesai sahaja kursus Spa, anda boleh terus mulakan bisness Mobile Spa anda! 

7) Dengan Ilmu Spa yg kami ajar, anda berpeluang untuk memperoleh pendapatan hari2! Bila ada ILMU, diri anda umpama "magnet" duit tau 

8) Bimbingan support group & mentor yang akan guide untuk berjaya

9) Setiap alumni BOTG juga diberi panduan bagaimana untuk mengekalkan kesihatan & kecantikan dari segi luaran juga dalaman, melalui Kelas2 Nutrisi yg dijalankan from our certified Nutritionist (kami tidak mahu Beautician kami hanya sekadar cantik di luar sahaja)

Berminat nak sertai wanita-wanita ini dan jana pendapatan lumayan?

Baca DISINI untuk jana pendapatan melalui Home and Mobile Spa BOTG



TAWARAN MEMULAKAN PERNIAGAAN SPA TANPA KEDAI dengan MODAL yang RENDAH WALAUPUN TIADA ASAS atau TIADA PENGALAMAN LANGSUNG DALAM BIDANG KECANTIKAN


Harga Pakej Spa BOTG: RM1,999

Apa yg u akan dapat??

👉 Full set of Youth Skincare
👉 Natural Scrub
👉 Natural Masker
👉 Additional of 2 types of Mask (Gold & Clay)
- - - - - - - - - -

Anda akan dapat juga:
👉Beg SPA
👉Trial kit Spa
👉Ion massage
👉Sijil Penyertaan
👉Hardcopy module beserta Kitab Harga
- - - - - - - - - -

Belajar 2+1 courses
-Facial Relaxing Treatment
-Face Massage
+1 how to set up home & mobile spa

🌹BONUS🌹

✔ module lengkap
✔ support group
✔ beauty products lengkap
✔ basic tools
✔ lifetime coaching
✔ income 6 penjuru

-habis training dah terus boleh run spa-


Pakej RM1999 tiada kos tambahan lain untuk anda terus memulakan Bisnes Mobile Spa anda



Hubungi: 
Dr. Nur Athirah (At)
Qualified Trainer Mobile Spa BOTG Malaysia
Whatsaap: Tekan di sini
FB: Nur Athirah Hashim 


Dr. Nur Athirah (At)
BOTG Mobile Spa Trainer


Mobile_Spa_BOTG
Kursus_Kecantikan_Spa_Bergerak_Wanita

Comments

  1. Menariknyaa...! Selepas 1 kemudian 1 entri ni saya baca...sgt menarik! Its not just mobile spa..not just peluang career but its a GREAT CIRCLE!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, Tahniah Mompreneurloves! Dah sebahagian alumni Mobile Spa BOTG

      Delete

Post a Comment

Popular Posts